آرشیو مرداد ماه 1402

معرفي انواع چاپ و پرينتر

چگونگی چاپ روی کارت PVC

۱۶ بازديد
چاپ کارت pvc یکی از پر کاربردترین و ارزان ترین راه های احراز هویت و و شناسایی افراد جهت ارائه خدمات گوناگون به صورت با کیفیت و مطمئن است. امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شرکت‌ها و مؤسسات مختلف از گزینه چاپ کارت پی وی سی استفاده می‌کنند. این قبیل کارت‌ ها که از رایج ترین نمونه های آن ها می‌توان به کارت های شناسایی و پرسنلی، کارت‌های وفادای، کارت عضویت در باشگاه، کارت‌های اعتباری و کارت‌های دسترسی اشاره نمود، که وظیفه بالا بردن امنیت مکان و همچنین سهولت در کنترل تردد را بر عهده دارند. بنابراین چاپ کارت پی وی سی می‌تواند اهداف متفاوتی داشته باشد. با توجه به موارد بسیار استفاده از کارت های PVC، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه بر روی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت این موضوع ما را بر آن داشت که به فرآیند چاپ کارت پی وی سی  به شکل تخصصی‌تر نگاه کنیم و روند کلی آن را مورد بررسی قرار دهیم. لذا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه چاپ روی کارت پی وی سی آشنا شوید. چاپ روی کارت پی وی سی نیازمند تجهیزات خاصی بوده و دارای مراحل مختلفی است که توجه به هر کدام از این مراحل به کیفیت چاپ کارت pvc کمک می‌کند. این کارت ها قابلیت های بسیاری دارند که با این وجود، می‌توان اطمینان داشت که امکان استفاده از آن ها در صنایع و حوزه‌های مختلف فراهم است. در حقیقت این چاپ کارت PVC است که در صنایع مختلف به کسب و کارها کمک می‌کند. برای مثال در شرکت ها به عنوان کارت شناسایی و کارت پرسنلی و جهت احراز هویت مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا در فروشگاه‌ها به عنوان کارت تخفیف و یا کارت هدیه عرضه می‌شوند.
 
 
پرینترهای چاپ  کارت پی وی سی
چاپ کارت پی وی سی نیاز به یک پرینتر کارت PVC و کارت مناسب برای این پرینترها که قابلیت جذب جوهر چاپگر را داشته باشند، دارد. مدل‌های مختلفی از چاپگرها برای چاپ کارت پی وی سی وجود دارد که از نظر برند، تکنولوژی چاپ و مواد مصرفی با یکدیگر تفاوت دارند و هر کدام از آن ها با مکانیزم خاصی عمل می‌کنند. با این حال، هدف نهایی تمام آن ها ایجاد یک چاپ با کیفیت بر روی کارت خام PVC است. با این تفاسیر انتخاب دستگاه چاپ کارت پی وی سی از مهمترین مراحل این فرآیند می‌باشد. چاپ کارت PVC شامل استفاده از یک پرینتر جوهر افشان است که بتواند کارت‌های پلاستیکی در انواع مختلفی وجود دارند و از آنجایی که تمام چاپگرها با کارت های مختلف سازگار نیستند. بنابراین لازم است که پیش از خرید دستگاه و کارت، مناسب بودن آن ها را از لحاظ مختلف برای هدف نهایی خود در نظر بگیرید. بنابراین در فرآیند چاپ کارت PVC اگر بتوانید یک دستگاه خوب و مناسب برای هدف خود پیدا کنید، یعنی اولین گام را محکم برداشته‌اید. برای مثال جهت چاپ کارت شناسایی پی وی سی سازمان‌ می‌توان بر اساس تیراژ و نوع کارت(ساده، هوشمند) یکی از پرینترهای چاپ کارت را برگزید.
 
طراحی کارت PVC
طراحی کارت مرحله بعدی در چاپ کارت PVC است که از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است متناسب با هدف تولید کارت باشد. طراحی کارت به کمک نرم افزارهای طراحی مختلف صورت می‌گیرد. نرم افزاری برای این کار مناسب است که قابلیت استفاده از متن نوشتاری و تایپوگرافی به صورت همزمان را داشته باشد و استانداردهای مربوط به چاپ کارت PVC را ارائه نماید. در هنگام انتخاب نرم افزار طراحی می‌بایست دقت نمود که طراحی با کیفیت بالایی صورت می‌گیرد. از رایج ترین نرم افزارها می‌توان به فتوشاپ اشاره نمود که امکان ایجاد الگوهای مختلف به صورت پیچیده و ساده را به کاربر می‌دهد و با استفاده از آن می‌توان با توجه به ابعاد نهایی کارت، طرح مورد نظر خود را پیاده سازی نمود. در صورتی که طراحی کارت پی وی سی را با رعایت نکات مهمی‌که در این مورد وجود دارد انجام دهید، مطمئناً الگوی نهایی چاپ کارت PVC نیز مناسب خواهد بود.
 
روش‌ های چاپ کارت PVC
چاپ کارت پی وی سی با استفاده از چاپگرهای مخصوص انجام می‌شود. به این چاپگرها پرینتر کارت گفته می‌شود. چاپ کارت پی وی سی به سه روش افست، دیجیتال و ترکیبی انجام می‌شود.
 
  • چاپ افست
روش offset جزو جدیدترین و رایج‌ترین تکنیک‌ها در صنعت چاپ شناخته شده است که برای چاپ کارت PVC در تیراژهای نسبتا بالا بهترین انتخاب است. چاپ افست کارت PVC با دستگاه‌های بسیار پیشرفته در چاپخانه مخصوص کارت پی‌وی‌سی و به صورت غیر مستقیم انجام می‌گیرد و علاوه بر کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، از نظر قیمت نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است. روش فوق نسبت به دیگر شیوه‌‌های چاپ کارت پی وی سی سرعت بیشتری دارد. در واقع با استفاده از این تکنیک می‌توان تعداد بیشتری کارت چاپ نمود. به عبارتی روش مذکور برای چاپ در تیراژ پایین مقرون به صرفه نیست.
 
در این تکنیک ابتدا طرح مورد نظر برای چاپ بر روی صفحه‌ای فلزی به نام زینک منتقل می‌شود، سپس با مواد شیمیایی این صفحه را به گونه‌ای حساس می‌کنند که فقط نوشته‌ها و تصاویر آن، مرکب چاپ را به خود می‌گیرد، در مرحله بعد نیز زینک‌ها به چاپخانه ارسال می‌گردند. آن قسمت‌هایی از زینک که فاقد رنگ هستند، با استفاده از یک غلطک مرطوب می‌شوند و سپس بر روی آن مرکب‌زده می‌شود. از آنجایی که مرکب چرب شده است بر روی قسمت‌هایی که مرطوب است نمی‌نشیند و فقط روی قسمت‌های خشک مرکب قرار می‌گیرد. چاپ کارت پی وی سی به روش offset به دو صورت سینگل و لمینتی صورت می‌گیرد.
 
  • چاپ دیجیتال
روش دیجیتال نوعی چاپ است که با استفاده از آن می‌توان کارت‌های پی وی سی را در تیراژ‌های پائین چاپ نمود. این روش از طریق کارت پرینت انجام می‌گیرد. کارت‌هایی که با این تکنیک چاپ می‌شوند دارای کیفیت مطلوبی هستند و با سرعت قابل توجهی به چاپ می‌رسند. به عبارتی این روش امکان چاپ کارت PVC فوری را پس از درخواست در تیراژ کم به کاربر می‌دهد. همچنین از طریق آن می‌توان اقدام به تغییر طرح و اطلاعات کارت نمود. لازم است بدانید که هزینه چاپ دیجیتال کارت PVC نسبت به روش‌های سنتی مانند چاپ افست بیشتر است. اما می‌توان این هزینه زیاد را با کمی صرفه‌جویی در تیراژ‌های پایین جبران نمود.
 
این تکنیک از طریق دستگاه‌های چاپ دیجیتال و به صورت مستقیم توسط کامپیوتر بر روی کارت‌های پی وی سی PVC انجام می‌گیرد. برای انجام عملیات چاپ می‌بایست پرینتر‌های چاپ کارت را به یک کامپیوتر متصل نمود. این کامپیوتر اطلاعاتی که باید روی کارت‌ها چاپ شوند نظیر تصاویر و متن و غیره را به چاپگر می‌فرستد تا آن‌ها را چاپ نماید. بیشترین کاربرد این روش مرحله شخصی‌سازی کارت‌های اعتباری است. بدین صورت که ابتدا چاپ اطلاعات ثابت با استفاده از دیگر روش‌های چاپ روی پی وی سی انجام شود و سپس رمزگذاری و شخصی‌سازی آن‌ها توسط پرینتر‌های رومیزی و با سرعت بالا صورت می‌گیرد. این نوع چاپ به دو صورت چاپ حرارتی مستقیم و چاپ حرارتی غیر مستقیم انجام می‌شود.
 
  • چاپ ترکیبی
چاپ کارت پی‌ وی‌ سی به روش فوق، ترکیبی از چاپ افست و چاپ دیجیتال است که برای شخصی‌سازی کارت‌ها کاربرد دارد. بدین صورت که در ابتدا طرح اولیه و اطلاعات ثابت به روش offset چاپ می‌شوند و سپس اطلاعات متغیر و برای هر کارت توسط چاپگر دیجیتال صورت می‌گیرد.
 
چاپ کارت PVC تک رو یا دورو
کارت‌های PVC امکان استفاده از دو طرف خود را برای کاربران فراهم می‌کنند و می‌توان از هر دو طرف کارت نهایت استفاده را برد. بنابراین افراد می‌توانند متناسب با اهداف خود برای چاپ کارت PVC، چاپ تک رو یا دورو را انتخاب نمایند. برای اهداف معمولی بسیار ساده می‌توان به چاپ تک رو بسنده کرد که علاوه بر اینکه سرعت چاپ کارت را بالاتر می‌برد، هزینه نهایی آن نیز کمتر است. ولی چاپ کارت PVC به صورت دورو مزایای بیشتری دارد و با وجود اینکه ممکن است باعث افزایش هزینه نهایی چاپ و حتی سرعت چاپ شود؛ با این علت که فضای بیشتری را برای طراحی در اختیار افراد قرار می‌دهد، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد. به عنوان مثال برای چاپ کارت شناسایی و چاپ کارت پرسنلی به دلیل وجود اطلاعات بیشتر جهت چاپ بهتر است کارت ها را به صورت دورو طراحی و چاپ نمود.
 
لمینیت کارت پرسنلی PVC
هر اندازه که در طراحی خلاقیت به کار برده شود و چاپ کارت PVC با کیفیت بالایی صورت گیرد، هنوز هم یک نقطه ضعف در مورد کارت های چاپ شده وجود دارد و آن عکس العمل کارت در شرایط مختلف محیطی است. با اینکه کارت‌های پی وی سی مقاومت بالایی در برابر عوامل گوناگونی نظیر آب و رطوبت، گرما و حتی خراشیدگی دارند با این حال نمی‌توانند محافظ خوبی برای چاپ کارت‌هایی نظیر کارت پرسنلی که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، باشند. در واقع کارت ها نمی‌توانند جوهر را برای مدت طولانی از صدمات ناشی از نور آفتاب یا حتی خراشیدگی حفظ کنند. به همین دلیل، جهت محافظت از چاپ روی آن می‌توان اقدام به لمینیت کارت نمود. در این فرآیند پس از چاپ، یک لایه شفاف پلاستیکی و منعطف از طریق سیستم حرارتی بر روی کارت قرار گرفته و تمام سطح کارت را پوشش می‌دهد. افزودن این لایه، علاوه بر اینکه خللی در فعالیت‌های مغناطیسی کارت ایجاد نمی‌کند، بلکه با درخششی که به کارت می‌دهد بر زیبایی آن می‌افزاید.

۰ ۰

مزایای خرید پرینتر کارت دست دوم

۱۹ بازديد
آیا به‌دنبال خرید پرینتر کارت pvc هستید؟ اگر جواب شما مثبت است، باید بگوییم که مواجه‌شدن با گزینه‌های مختلف پیش‌روی شما، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد؛ به‌ویژه آنکه باید فاکتورها و استانداردهایی مانند کیفیت و سرعت چاپ، عمر مفید دستگاه و سایر قابلیت‌های کیفی را نیز مدنظر قرار دهید. در کنار تمام این گزینه‌ها، گاهی با پیشنهاد خرید پرینتر دست دوم مواجه می‌شوید و این درحالی است که امکان خرید پرینتر نو و ارزان قیمت را نیز در اختیار دارید. در این مقاله، با پرداختن به مزیت‌ها و معایب یک پرینتر نو و ارزان، در مقابل پرینتر دست دوم، سعی کرده‌ایم تا به شما، برای گرفتن یک تصمیم درست، کمک کنیم.

 
مزایای خرید پرینتر دست دوم
چاپگر دست دوم، پرینتری است که به‌مدت مشخصی، توسط یک یا چند کاربر، مورداستفاده قرار گرفته است. بدون شک، این دستگاه، مزیت‌هایی دارد که در تصمیم‌گیری شما تاثیرگذار خواهد بود:
 
  • پرداخت هزینه کمتر برای پرینتر کارکرده
قیمت پرینتر دست دوم نیز مانند سایر دستگاه‌های کارکرده، معمولا ارزان‌تر از مدل‌های نو و اورجینال است. درواقع، خرید چاپگر کارت دست دوم، گزینه اقتصادی‌‌تری نسبت به خرید پرینتر نو به‌نظر می‌رسد؛ البته اغلب هزینه‌های پنهانی هم وجود دارند که در هنگام خرید دستگاه کارکرده به آن‌ها توجهی نمی‌شود که در این مقاله نمی‌گنجد.
 
  • سازگاری خرید پرینتر دست دوم با محیط زیست
همه ما باور داریم که با خرید محصولات کارکرده سالم و دست دوم، از تولید اقلام جدید جلوگیری می‌کنیم. این موضوع، در مورد پرینترها و سایر تجهیزات اداری نیز صدق می‌کند؛ به همین علت بسیاری از مصرف کنندگان، در جهت حمایت از محیط‌زیست، خرید پرینتر کارکرده را به پرینتر نو ترجیح می‌دهند. استدال این افراد برای ترجیح پرینتر دست دوم این است که فرایند ساخت یک دستگاه پرینتر، نه‌تنها باعث تولید کربن می‌شود و آلودگی زیست‌محیطی را در پی دارد، بلکه باعث مصرف مواد اولیه و انرژی بسیار زیادی هم می‌شود.
 
  • کارکرد اثبات‌شده چاپگر کارت دست دوم
گاهی خرید دستگاه چاپ کارت پی وی سی دست دوم می‌تواند به‌معنای عملکرد رضایت‌بخش و اثبات‌شده این دستگاه برای خریدارش باشد. بسیاری از کاربران، نگران استفاده از یک دستگاه نو با رابط کاربری جدیدی هستند که هیچ شناختی نسبت به آن ندارند؛ این در حالی است که پرینتر کارت کارکرده، قبلا توسط شخص دیگری آزمایش شده است و می‌تواند اطمینان‌خاطر بیشتری برای این افراد به دنبال داشته باشد.

 
سخن پایانی
اطلاع از مزایای خرید چاپگر نو در مقایسه با پرینتر دست دوم، به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما منجر خواهد شد. امیدواریم که این مقاله بتواند به انتخاب بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شما در این زمینه کمک کند. چنانچه قصد خرید پرینتر نو و یا کارکرده با قیمت مناسب را دارید، حتما از سایت فروشگاه کارت پرداز دیدن کنید. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره‌های تخصصی این مرکز می‌توانید، باکیفیت‌ترین پرینترهای موجود در بازار را با مناسب‌ترین قیمت‌های ممکن انتخاب کنید و از خدمات ‌پس‌ازفروش و گارانتی معتبر این دستگاه‌ها نیز بهره‌مند شوید.
۰ ۰

5 مزیت مهم باشگاه مشتریان برای کسب و کار

۱۹ بازديد
باشگاه مشتریان یک روش مفید بازاریابی است که توسط بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید استفاده می‌شود. در این برنامه، مشتریانی که به طور متناوب خرید می‌کنند و به برند یا شرکت وفادار هستند، مزایایی مانند تخفیف‌ها، جوایز، امتیازات یا خدمات ویژه دریافت می‌کنند.

 
1- افزایش فروش
ایجاد باشگاه مشتریان یک راه مؤثر برای افزایش فروش است. چرا که اعضای باشگاه مشتریان به طور معمول تمایل بیشتری به خرید محصولات یا خدمات مجموعه دارند. این افراد با توجه به مزایا و امتیازاتی که دریافت می‌کنند، اغلب به خریدهای تکراری می‌پردازند. اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند برای کسب و کار سودآور باشند. آن‌ها به‌ طور مستمر با محصولات و خدمات جدید آشنا می‌شوند و به احتمال بیشتری آن‌ها را تهیه می‌کنند. همچنین، وجود یک برنامه جذاب و مزایایی مانند تخفیف‌ها، جوایز و هدایا، اعضای باشگاه را به خریدهای بیشتر ترغیب می‌کند.

 
2- دسترسی به داده های مشتریان
دسترسی به داده‌ها در باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری بسیار حائز اهمیت است. با این داده‌ها، می‌توان برنامه‌ها و استراتژی‌های خود را بهبود بخشید. اطلاعات مشتریان شامل نام، آدرس، شماره تماس و ایمیل آن‌ها است. این اطلاعات از طریق فرم‌های ثبت نام و ثبت اطلاعات شخصی جمع‌آوری می‌شود. هر مجموعه ای با دسترسی به این اطلاعات، می‌تواند راحت تر و موثرتر با مشتریان در ارتباط باشد و به آن‌ها پیام‌ها و اخبار خاص ارسال کند. داده‌های مربوط به رفتار خرید مشتریان نیز بسیار ارزشمند هستند. این داده‌ها شامل تاریخ‌ها و جزئیات خریدها، محصولات یا خدمات مورد علاقه، تراکنش‌های مالی و استفاده از تخفیف‌ها می‌شود. با تحلیل این داده‌ها، می‌توان الگوهای خرید مشتریان را شناسایی کرده و به طور دقیق‌تر به نیازها و ترجیحات آن‌ها پاسخ داد.

 
3- تبلیغات رایگان
بهره ‌گیری از خود مشتریان به کسب و کار کمک می‌کند تا پیام خود را به طور گسترده‌تری منتشر کند. اعضای باشگاه مشتریان که قبلاً از محصولات یا خدمات شرکت استفاده کرده‌اند و راضی بوده‌اند، به عنوان منابع قابل اعتماد و تأیید برای سایر افراد مطرح می‌شوند. با برگزاری رویدادها و فعالیت‌های خاص برای اعضای باشگاه مشتریان، می توان نوعی تبلیغات تقریبا رایگان داشت. با برگزاری مسابقات، جوایز و تخفیف‌های ویژه برای اعضا، آن‌ها را به معرفی برند به دیگران ترغیب می‌کنیم. این روش باعث شادی و هیجان اعضا می‌شود و تأثیر بیشتری در تبلیغات و برند‌‌سازی دارد.

 
4- مقرون به صرفه بودن
یکی از مزایای اصلی باشگاه مشتریان، کاهش هزینه های بازاریابی است چرا که نگهداری مشتریان فعلی، به مراتب مقرون به صرفه ‌تر و سودآورتر از جذب مشتریان جدید است. زمانی که شما می‌خواهید یک مشتری جدید را جذب کنید، باید او را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شما را امتحان کند. این به این معنی است که شما باید منابع قابل توجهی از جمله هزینه، زمان و تبلیغات را هزینه کنید.

 
5- بهبود تجربه خرید مشتریان
همان طور که گفته شد‌، با عضویت در این باشگاه، مشتریان از مزایا و خدمات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند که تجربه خرید آنها را بهبود می‌بخشد. از جمله مزایای مهم باشگاه مشتریان می‌توان به تخفیف‌های ویژه وهدایا اشاره کرد. این موارد مشتریان را ترغیب می‌کند که به عنوان عضو فعال در باشگاه باقی بمانند و خریدهایشان را در فروشگاه مربوطه انجام دهند. باشگاه مشتریان همچنین ارتباط مستقیم و دوطرفه بین مجموعه و مشتری را تسهیل می‌کند. مشتریان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را با کسب و کار به اشتراک بگذارند و در بهبود فرآیندها و خدمات سهم داشته باشند. این تعامل فعال باعث ایجاد ارتباط احساسی بین مشتری و برند می‌شود و اعتماد و وفاداری را تقویت می‌کند.

 
برای آشنایی بیشتر با باشگاه مشتریان و نحوه عملکرد آن می‌توانید مقاله راه اندازی باشگاه مشتریان را مطالعه نمایید.

 
جمع بندی
به طور کلی، باشگاه مشتریان با ارائه مزایا و خدمات ویژه، فرصتی را برای بهبود تجربه خرید مشتریان فراهم می‌کند. این اقدامات نه تنها باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود، بلکه بازدهی و فروش شرکت را نیز افزایش می‌دهد.
 
 
 
 
 
۰ ۰

معرفی پرینتر اپسون EcoTank L8050

۱۹ بازديد

پرینتر اپسون EcoTank L8050 از سری پرینترهای تک‌کاره تولید کمپانی EPSON است که برای چاپ تصاویر به‌صورت رنگی و با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنولوژی چاپ این پرینتر به صورت جوهرافشان بوده و برای کاربردهای خانگی و تجاری تولید شده است. پرینتر جوهرافشان اپسون L8050 طراحی ساده‌ای دارد و در عملیات چاپ از ۶ مخزن جوهر جداگانه مشکی و رنگی با ظرفیت ۷۰ میلی‌لیتر استفاده می‌کند. چاپگر اپسون با حداقل سر و صدا کار می‌کند و توان مصرفی پایینی دارد.

 

 

مشخصات ظاهری پرینتر جوهر افشان اپسون L8050:

  • وزن: ۶ کیلوگرم
  • ابعاد: ۴۰۳ × ۳۶۹ × ۱۴۹ میلی‌متر

 

مشخصات فنی پرینتر اپسون EcoTank L8050:

  • سایز چاپ : A4
  • تکنولوژی چاپ : جوهرافشان
  • نوع چاپ : رنگی و سیاه و سفید
  • کارتریج یا تونر مصرفی : Epson 108
  • کارکرد کارتریج یا تونر : ۲۱۰۰ برگ رنگی – ۳۶۰۰ برگ مشکی
  • سرعت چاپ (برگ در دقیقه) : ۲۲ برگ در دقیقه رنگی و تک رنگ
  • ظرفیت سینی کاغذ (برگ) : ۱۰۰ برگ + ۲۰ عکس
  • رزولوشن چاپ : ۵۷۶۰×۱۴۴۰ dpi
  • نوع کاربری : تک کاره (پرینت)
  • حداکثر وزن کاغذ : ۷۵g/m²
  • پورت‌های ارتباطی : WiFi // WiFi Direct
  • شبکه بی سیم wi-fi : دارد
  • چاپ دورو اتوماتیک : ندارد
  • اسکنر : ندارد
  • کپی : ندارد
  • فکس : ندارد


ظرفیت و ابعاد چاپگر اپسون مدل L8050:

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L8050 در ابعاد ۴۰۳ × ۳۶۹ × ۱۴۹ میلی‌متر تولید شده و به راحتی بر روی میز کار قرار می‌گیرد. این مدل را با ۶ کیلوگرم وزن می‌توان به عنوان یکی از سبک‌ترین پرینترهای جوهر افشان معرفی نمود. تونر مصرفی در این دستگاه Epson 108 است و تصاویر را با وضوح DPI 5760×۱۴۴۰ چاپ می‌کند. سینی ورودی کاغذ Epson L8050، ظرفیت ۱۰۰ برگ استاندارد و ۲۰ برگ عکس را دارد و از حداکثر سایز A4 پشتیبانی می‌کند. دستگاه فوق نسبت به رقبای خود بسیار سریع‌تر عمل می‌کند و قادر است ۲۲ برگ را در دقیقه چاپ نماید.

ظرفیت و ابعاد چاپگر اپسون مدل L8050

 

کیفیت و تکنولوژی چاپ پرینتر جوهرافشان اپسون EcoTank L8050:
همانطورکه بیان شد این مدل دارای تکنولوژی چاپ جوهرافشان پیشرفته مختص چاپ عکس است. این نوع از چاپگرها به دلیل ماندگاری بالای چاپ و مناسب بودن برای چاپ عکس از محبوبیت خاصی در میان مصرف کنندگان برخوردارند. به لطف فناوری چاپ هد میکروپیزو (Micro Piezo Head) به همراه سیستم مخزن یکپارچه (EcoTank) علیرغم سرعت و کیفیت بهینه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌کند. این چاپگر با تجهیز به ۶ مخزن جوهر رنگی و مشکی جداگانه عملیات چاپ را انجام می‌دهد و با داشتن ۱۸۰ نازل برای پاشش جوهر بر روی کاغذ، کیفیت چاپ بالایی را ارائه می‌دهد.
 
 
قابلیت‌های Epson EcoTank L8050 inkjet Printer:
پشتیبانی از شبکه بی سیم WI-FI، چاپ برروی CD/DVD، چاپ بدون حاشیه، چاپ سابلیمیشن، چاپ مستقیم بر روی کارت های شناسایی نوع PVC چاپ کاغذ های خوراکی و تانکر جوهر همراه همه ویژگی هایی هستند که کار با چاپگر جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L8050 را تبدیل به تجربه ای جذاب می کنند. قابلیت اتصال به شبکه بی سیم امکان پرینت مستقیم از دستگاههای هوشمند را آسان می کند.
مواد مصرفی پرینتر اپسون EcoTank L8050
 
قیمت پرینتر اپسون Epson L8050:
قیمت یکی از مسائلی است که متقاضیان خرید چاپگر با آن درگیر هستند و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، و حتی برای برندهای مختلف متفاوت است. در حال حاضر، در سطح بازار و در فروشگاه‌های اینترنتی شاهد حضور پرینترهای جوهر افشان از مارک‌های اپسون، کانن، اچ پی و برخی دیگر هستیم که هر کدام از آن‌ها با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‎‌رسند. کمپانی تولید کننده، سرعت و کیفیت چاپ، امکانات و تجهیزات، مواد مصرفی و خدمات پس از فروش و گارانتی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت چاپگر جوهر افشان اپسون L8050 هستند.
 
 
 
۰ ۰