آرشیو آذر ماه 1402

معرفي انواع چاپ و پرينتر

صفر تا صد چاپ کارت ویزیت هوشمند NFC

۸ بازديد
اهمیت داشتن یک کارت ویزیت‌ برای هر شخص و کسب‌وکاری بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اما محدودیت‌های کارت ویزیت‌های سنتی و همچنین نیاز به چاپ مجدد بعد از تمام شدن و یا تغییر اطلاعات یکی از بزرگترین معایب این‌ نوع کارت ویزیت‌ هست که به کمک قابلیت ویرایش و همچنین مادام‌العمر بودن کارت ویزیت‌ هوشمند nfc برطرف شده است. علاوه بر این‌ها، قابلیت‌های جذاب و ارزشمند دیگری وجود دارد که باعث می‌شود کارت ویزیت هوشمند ان اف سی یک راهکار متفاوت، خاص و مقرون به صرفه برای معرفی شما و یا کسب و کار شما باشد. در این مطلب به معرفی کامل این نوع کارت ویزیت هوشمند و مزایای آن می‌پردازیم.
 
کارت ویزیت هوشمند NFC چیست؟
این مدل کارت‌ها که نسل جدید کارت ویزیت دیجیتال هستند امکان به اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات دیجیتال شما را می‌دهند. به این معنا که می‌توانید هرنوع اطلاعاتی اعم از شماره تماس، آدرس سایت، آدرس صفحات شبکه‌های اجتماعی و کاری را فقط با یک بار هزینه روی آنها درج کنید. این کارت‌های ویزیت خاص که قابلیت تغییر اطلاعات آنها تا همیشه وجود دارد، قدمی خواهند بود به سوی یک دنیای مدرن. این نسل جدید از کارت ویزیت‌های دیجیتال با فناوری‌های USSD و NFC کار می‌کنند که می‌توانند دنیای ارتباطات را به کلی تغییر دهند. شما با دادن این کارت ویزیت به مشتریان خود می‌توانید در چند ثانیه تمام اطلاعات خود را در لیست مخاطبین آنها ذخیره کنید. از آنجایی که این روزها، این تلفن‌های همراه هوشمند هستند که همیشه با خود همراه داریم پس بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید هر زمان مشتری به یاد شما افتاد و به خدمات یا محصولات شما نیاز داشت در دسترسش خواهید بود همین است که به عنوان یک مخاطب در تلفن همراهش ذخیره شده باشید. با این کار دیگر نگرانی از بابت گم شدن یا دور انداخته شدن کارت ویزیت معمولی‌تان را هم نخواهید داشت.
 
قابلیت‌های کارت ویزیت هوشمند NFC
کارت ویزیت هوشمند NFC توانایی اشتراک گذاری اطلاعات زیر را دارد:
 
  • شماره موبایل
  • لینک وبسایت
  • ایمیل
  • آدرس موقعیت مکانی (GPS Map)
  • تصویر، عکس و یا منوی دلخواه کاربر
  • آدرس درگاه بانکی اختصاصی نظیر IDPay و …
  • انواع فایل با فرمت PDF ،JPG ،GIF و …
  • آدرس صفحات اجتماعی : اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، یوتیوب، توییتر، لینکدین، فیسبوک و …
 
 
بهترین جنس برای چاپ کارت ویزیت هوشمند NFC چیست؟
برای چاپ کارت ویزیت هوشمند NFC می‌توان از جنس‌های مختلفی استفاده کرد. اما بهترین و مناسب‌ترین جنسی که می‌توان از آن برای طراحی یا تولید نمونه‌های مختلف کارت ان اف سی بهره‌مند شد، PVC است. کارت پی وی سی انعطاف پذیری بالایی دارد و دارندگان آن با خیال راحت می‌توانند کارت خود را در جیب، کیف پول یا هر جایی که دوست دارند، قرار دهند و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنند.
 
مزایای چاپ کارت ویزیت هوشمند NFC
کارت‌های ویزیت هوشمند دارای مزایای زیادی نسبت به کارت‌های ویزیت معمولی هستند. کارت هوشمند به شما امکان را می‌دهند تا علاوه بر اطلاعات تماس خود، لینک وب‌سایت، آدرس شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را آن ذخیره کنید. همچنین دارای مزیت تعاملی بیشتری هستند. از آن‌ها در گوشی‌های هوشمند، می‌توانید جهت راه‌اندازی عملکردهای خاصی نظیر نقشه یا افزودن مخاطب به دفترچه تلفن همراه و یا آدرس خود استفاده کنید، در نتیجه تعامل با شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکتتان برای افراد، ساده‌تر خواهد بود. این تکنولوژی سازگاری بیشتری با محیط‌ زیست دارد، در صورتی که اطلاعات تماس، آدرس و یا حتی خدمات شما تغییر کند، اصلا نیازی به چاپ مجدد کارت نیست! فقط کافیست اطلاعات داخل کارت ویزیت NFC خود را از طریق نرم افزار NFC reader / writer ویرایش کنید تا تمام مخاطبان قبلی شما از تغییرات جدید مطلع شوند.
از دیگر مزایای آن عبارتند از:
 
  • کاهش استفاده از کاغذ
  • امنیت بالا در انتقال اطلاعات
  • تداوم ارتباط با مشتری
  • افزایش سرعت برندسازی
  • مقرون به صرفه بودن و هزینه کمتر نسبت به روش‌های سنتی
  • امکان ذخیره‌سازی اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن داخل کارت
  • قابلیت ویرایش و بروزرسانی کارت ویزیت به صورت لحظه‌ای
  • امکان ثبت لینک‌های شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و مؤثر (اطلاع رسانی به مشتریان برای ارائه تخفیفات)
  • دسترسی آسان به محل کسب و کار توسط مشتریان با ثبت در نقشه
  • قابلیت مدیریت و دسترسی توسط اشخاص بدون آموزش خاص
  • داشتن یک صفحه اختصاصی در گوگل بدون نیاز به سایت شخصی
  • پشتیبانی رایگان در رابطه با نحوه استفاده از این خدمات
  • امکان جذب مشتری بدون توجه به موقعیت جغرافیایی
  • امکان ثبت عکس محصولات، معرفی خدمات و بنرها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی PDF و غیره
 
چگونه باید از کارت ویزیت الکترونیکی NFC استفاده کنیم؟
به لطف این گجت و تگ پشتیبان NFC آن می‌توانید صرفاً با لمس یک گزینه در گوشی، اطلاعات خود را به تلفن همراه مشتریان خود منتقل کنید. کارت ویزیت هوشمند ان اف سی هم استفاده آسانی است و هم قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و به راحتی می‌تواند جایگزین کارت ویزیت‌های قدیمی باشد. همانطور که بیان شد نحوه استفاده از این کارت‌ها بسیار آسان است. کافیست با نزدیک بخش NFC تلفن همراه خود به کارت ویزیت اطلاعات را دریافت کنید. حتی اگر گوشی شما از تکنولوژی NFC پشتیبانی نکند هم می‌توانید از این کارت‌ها استفاده نمایید. کد QR درج شده روی این کارت‌ها با استفاده از دوربین تلفن همراه خوانده می‌شوند یا می‌توانید آن ها را با اپلیکیشن‌های مخصوص QRکدخوان، اسکن کرده و اطلاعات روی آن ها را دریافت کنید.
۰ ۰

لیبل پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؟

۸ بازديد
لیبل پرینتر چیست؟
همان‌طور که بیان شد، دستگاه لیبل پرینتر یکی از دستگاه‌های کاربردی است که برای چاپ لوگو، انواع اسم مجموعه و بارکد بر روی رول‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به صورت خانگی و صنعتی قابل تهیه است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. طبیعی است که پرینترهای صنعتی بسیار بزرگ‌تر و گران‌تر از مدل‌های خانگی و رومیزی است. صنایع مختلف می‌توانند با خرید لیبل پرینتر صنعتی به راحتی انواع لیبل‌ها را در تیراژ بالا به چاپ برسانند. توجه داشته باشید که اگر دارای یک فروشگاه هستید و می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید، خرید مدل رومیزی نیز می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. لذا با خرید دستگاه رومیزی و خانگی قادر خواهید بود تا در هزینه‌های نهایی خود صرفه جویی کنید.
 
ماده مصرفی لیبل پرینتر چیست؟
بسیاری از مردم تصور می‌کنند که لیبل پرینتر از جوهر برای چاپ لوگو بارکد استفاده می‌کند اما ماده اصلی مصرفی این دستگاه ریبون است. اگر بخواهیم در مورد ریبون صحبت کنیم، باید بیان کنیم که ریبون به مانند رنگ‌های قدیمی دستگاه‌های چاپ عمل کرده و دارای تفاوت‌هایی نیز هست. ریبون به شکل یک‌بار مصرف بوده و زمانی که به صورت کامل مصرف می‌شود باید دور انداخته شود. این ماده به مانند جوهر پرینتر قابل شارژ نیست. در مورد دستگاه‌های مشابه در این زمینه می‌توان دستگاه فکس را مثال زد. لیبل پرینتر تا زمانی که اندازه عرض هد اجازه دهد می‌تواند موارد مختلف را بر روی کاغذ چاپ نماید.
 
انواع لیبل پرینتر
  • پرینتر لیبل زن رومیزی: یکی از رایج‌ترین پرینترهای چاپ برچسب موجود در بازار و اما قدرتمند است. این مدل برای چاپ برچسب با تعداد کم و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیبل پرینتر رومیزی جزو معمول‌ترین لیبل زن های موجود در بازار است که مخزن ریبون آن قادر به نگهداری ۷ الی ۳۰۰ متر ریبون است و عرض چاپ آن به ۱۱ سانتی متر می‌رسد. این گونه از دستگاه های چاپ لیبل برای دفاتر پستی، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع آموزشی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکزی که در عین داشتن تیراژ پایین از امنیت محیطی قابل توجهی نیز برخوردار هستند مناسب است. از پرفروش ترین پرینترهای چاپ بارکد اداری می‌توان به لیبل پرینتر زبرا LP 2844 اشاره کرد.
 
  • پرینتر لیبل زن نیمه صنعتی: به پریترهایی اطلاق می‌شود که برای محیط‌های با امنیت بالاتر نسبت به محیط‌های صنعتی طراحی شده است. اماکنی همچون کارگاه‌ها، مجموعه‌های تولیدی کوچک که در کنار تیراژ نسبتا متوسط امنیت محیطی مناسبی برای لیبل پرینتر(Label Printer) فراهم می‌کند.
 
  • پرینتر لیبل زن صنعتی: این مدل چاپگر برای اماکن صنعتی با نیاز به تولید لیبل با تیراژ بالا مناسب است. پرینتر های صنعتی چاپ برچسب، دارای مخزن بزرگ رول کاغذ هستند و وجود بدنه آلومینیومی و یا فولادی، هد قوی تر، لوازم جانبی بیشتر و اتصال به شبکه نیز از دیگر مزایای اینگونه دستگاه‌ها نسبت به چاپگر های معمولی است. رول های ریبون این دستگاه تا ۴۵۰ متر نیز می‌رسد و قادر است تا در طول روز انواع لیبل را در تیراژ بالا و با کیفیت بی‌نظیر به چاپ برساند.
 
مکانیزم کاری دستگاه چاپ لیبل به چه صورت است ؟
شناخت سوال لیبل پرینتر چیست و چه کاربردهایی دارد باعث می‌شود تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در صورت لزوم بتوانید از این دستگاه‌ها برای بهبود فعالیت خود استفاده کنید. در این بخش قصد داریم تا مکانیزم کاری این دستگاه را به صورت ساده بیان کنیم. لیبل پرینتر به دو صورت حرارت مستقیم و انتقال حرارتی قادر است تا انواع لیبل‌ها را با سرعت بالا به چاپ برساند. در مدل حرارت مستقیم، رول‌های کاغذ حساس به حرارت جهت چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل حساسیت استفاده از لیبل‌های حرارتی، این نوع چاپ زمانی که در معرض نور خورشید قرار بگیرد، به مرور زمان دچار خرابی می‌شود. به همین دلیل از شیوه حرارت مستقیم برای چاپ لیبل‌های مهم استفاده نمی‌شود. در نوع انتقال حرارتی، استفاده از ریبون می‌تواند در چاپ با کیفیت مؤثر باشد. جوهر به کار رفته در این شیوه با استفاده از انتقال حرارت بر روی برچسب می‌نشیند. کیفیت چاپ لوگو و بارکد در این شیوه به نسبت سایر روش‌های دیگر بسیار بالاتر است. کسانی که دارای صنایع هستند برای این که بتوانند لیبل‌های با کیفیت‌تری را چاپ کنند نیاز به استفاده از دستگاه‌هایی دارند که بتواند با شیوه انتقال حرارتی، محصولات مورد نظرشان را به چاپ برساند.
 
جمع بندی
زمانی که بخواهید انواع لیبل و بارکد را با کیفیت بسیار عالی بر روی رول‌های مخصوص به چاپ برسانید نیاز به دستگاه لیبل پرینتر دارید. در این مقاله به پاسخ سوال لیبل پرینتر چیست پرداختیم تا آشنایی کلی با این دستگاه پیدا کنید. عملکرد لیبل پرینتر بسیار متنوع است و با توجه به نوع کاربری‌تان می‌توانید از هر یک از دستگاه‌های رومیزی و خانگی استفاده کنید. استفاده صحیح از دستگاه باعث افزایش طول عمر پرینتر خواهد شد. این دستگاه به دلیل نوع ساختاری که دارد ممکن است دچار آسیب‌های احتمالی شود که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به کثیفی هد، چاپ نگرفتن صحیح و تنظیم نبودن پورت‌های آن اشاره کرد. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید در صورت نیاز بهترین دستگاه را خریداری کنید.
 
    
۰ ۰

راهنمای کامل چاپ کارت قرعه کشی پی وی سی

۸ بازديد
کارت قرعه کشی چیست؟
کارت قرعه کشی (همچنین به آن اسکرچ آف، بلیط خراش ، بازی فوری، قرعه کشی فوری، خراش، لات اسکروت نیز گفته می شود) کارتی است که برای مسابقات طراحی شده است. اغلب از مقوای نازک یا  PVC برای پنهان کردن پین ها ایجاد می شود، جایی که یک یا چند ناحیه حاوی اطلاعات پنهانی است که می تواند با خراش یک پوشش مات آشکار شود. کارت های قرعه کشی شامل کارت‌های فروخته‌شده برای قمار (به‌ویژه، بازی‌های بخت‌آزمایی)، کارت‌های رایگان برای آزمون‌ها و برای پنهان کردن اطلاعات محرمانه مانند پین‌های کارت‌های تماس تلفنی (که در غیر این صورت شناخته می‌شوند) هستند. به عنوان کارت شارژ و سایر خدمات پیش پرداخت. در برخی موارد، کل ناحیه قابل خراش باید خراشیده شود تا ببینیم آیا جایزه برنده شده است. کارت یا برای برنده شدن یا بازنده شدن چاپ شده است یا برای فاش کردن کد مخفی. نتیجه بستگی به قسمت هایی که خراشیده شده است ندارد. در موارد دیگر، برخی از نواحی اما نه همه آنها را باید خراش بدهید. این ممکن است در یک مسابقه، جایی که ناحیه مربوط به پاسخ درست خراشیده می‌شود، یا در برخی برنامه‌های قمار که بسته به مناطقی که خراشیده می‌شوند، کارت برنده یا بازنده است، اعمال شود. در این موارد، در صورت خراش بیش از حد نواحی، کارت باطل می شود. بعد از باخت، می‌توان تمام قسمت‌ها را خراش داد تا ببیند ، چگونه و چه چیزی می‌توانست با این کارت برنده شود.
 
چرا کارت قرعه کشی باید روی کارت PVC چاپ شود؟
بسیاری از صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان برای جذب مشتریان جدید یا فروش بیشتر محصولات و خدمات خود، اقدام به برگزاری جشنواره و قرعه کشی می‌کنند. معمولا در قرعه کشی‌ها به هر یک از مشتریان یک کد اختصاصی داده می‌شود که به‌عنوان کد شناسایی شخص بوده و در هنگام قرعه کشی به کار می‌رود. بنابراین لازم این است که این کد برای هر مشتری به صورت اختصاصی چاپ شده و مخفی بماند. برای ارائه کد قرعه کشی به افراد راه‌های مختلفی وجود دارد. اما بهترین گزینه برای این منظور چاپ کارت قرعه کشی است.
 
مزایای چاپ کارت قرعه کشی پی وی سی
  • تعامل مخاطبان را افزایش می دهند
تضمین می‌شود که تعامل مشتریان خود را با تبلیغات کارت قرعه کشی خود افزایش دهید زیرا مردم از برنده شدن لذت می‌برند! مردم با پاداش ها به محصولات شما علاقه مند می شوند و چالش ها آنها را مجذوب خود می کند.
 
  • وفاداری مشتری را افزایش می دهند
می توانید یک کارت قرعه کشی به مشتریان فعلی خود ارائه دهید تا از مشتریان برای وفاداری آنها به برند شما تشکر کنید. شما می توانید به همان اندازه به کارمندان برای کار سختی که انجام می دهند پاداش دهید. احتمال خرید مشتریان از شرکتی که رابطه خوبی با آن دارند و مکرراً با آن تعامل دارند و به آن اطمینان دارند. بنابراین، با ارائه دلایل بیشتر برای اعتماد به شما، توجه به نام خود و حفظ شما در ذهن آنها، هنگامی که آنها به محصول یا خدماتی که ارائه می کنید نیاز دارند، شما اولین نام در لیست آنها خواهید بود.
 
  • ایجاد هیجان در مشتری
کارت های قرعه کشی پی وی سی در افزایش آگاهی و ایجاد هیجان مشتری بسیار موثر هستند. آنها می توانند برای جذب مشتریان جدید استفاده شوند تا محصول شما را امتحان کنند و در عین حال از مشتریان وفادار فعلی شما تشکر کنند. همانطور که همه از شانس دریافت یک جایزه لذت می برند. جوایز می توانند دارای ارزش بالا/پایین از جمله فیزیکی، تجربی و پولی باشند. شما باید قبل از چاپ کارت به منبع یابی جایزه و مدیریت برنده نیز رسیدگی کنید.
 
  • خرید تکراری را افزایش می دهد
شانس اضافی برنده شدن جایزه همراه با خرید محصول می تواند محصول را در قفسه برجسته کند و مشتریان جدیدی را برای امتحان محصول شما جذب کند. از این رو این ممکن است منجر به خرید مجدد شود. علاوه بر این، کارت های قرعه کشی پی وی سی یک فرصت ایده آل برای ارائه جوایز کم ارزش و با ارزش هستند. جوایز کم‌ارزش را می‌توان اهدا کرد، مانند مقدار ثابتی پول از خرید بعدی، یعنی کوپن ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی که می‌تواند مشتریان را تشویق به خرید مجدد کند.
 
  • مقرون به صرفه
کمپین های تبلیغاتی کارت قرعه کس می توانند متناسب با بودجه شما تنظیم شوند و در مقایسه با کمپین های تبلیغاتی جایگزین هزینه نسبتاً پایینی دارند. اگر شما یک برند لوکس سطح بالا هستید، یک کارت قرعه کشی پی وی سی ممکن است در بین مخاطبان هدف شما طنین انداز شود.
 
چاپ اسکرچ کارت قرعه کشی PVC
کارت قرعه کشی همانطور که بیان شد باید حاوی یک کد یا شناسه منحصر به فرد باشد که تا پایان قرعه کشی باید محفوظ بماند. یکی از بهترین راه‌ها برای چاپ اطلاعات متغیر و چاپ اطلاعاتی که لازم است مخفی بماند، چاپ کارت رمزدار با اسکرچ است. با به کار بردن این روش می‌توان به هر یک از مشتریان کد قرعه کشی مخصوص به خودشان را ارائه نمود و احتمال هر گونه سوء استفاده در فرایند قرعه کشی از بین می‌رود. چاپ اسکرچ کارت قرعه کشی، امن‌ترین راه برای تبادل اطلاعات به صورت فیزیکی است. در این روش یک لایه محافظ نازک به رنگ نقره‌ای روی اطلاعات مهم و امنیتی مانند رمز قرعه کشی قرار می‌گیرد که مشتریان می‌توانند به راحتی با از بین بردن اسکرچ روی کارت، کد قرعه کشی خود را در اختیار داشته باشند.
 
عملکرد کارت قرعه کشی پی وی سی
مانند کارت های قابل خراش فوق العاده محبوب از کاغذ که برای مدت طولانی وجود داشته اند، کارت های قرعه کشی PVC نیز به همین ترتیب عمل می کنند. بازیکنان با دست یا یک شی تیز تصویر را می خراشند تا یک جایزه در زیر آن آشکار شود. این بر اساس مفهوم قرعه‌کشی است و کمپین‌ها می‌توانند به گونه‌ای طراحی شوند که به تعداد مشخصی از برندگان با پاداشی که ترجیح می‌دهید، اعطا کنند. امکان ایجاد یک سیستم قرعه کشی وجود دارد که به تعداد کمی از بازیکنان جوایزی ارائه می کند یا حتی برای همه یک جایزه ارائه می دهد که از نظر مقدار متفاوت است.
۰ ۰

آشنایی با کارت گارانتی و بهترین جنس برای چاپ آن

۱۱ بازديد
مفهوم گارانتی چیست؟
گارانتی به تعهدی اطلاق می‌شود که فروشنده در قبال خرید محصول به خریدار می‌دهد. با این کار فروشند به مشتری تعهد می‌دهد محصولی که به او فروخته، در طی یک دوره زمانی مشخص یا به شرایط معین، بدون هیچگونه عیب و نقصی کار خواهد کرد. این تعهد معمولا شامل تعمیر، تعویض یا باز پرداخت هزینه برای محصول با عیب باشد. مدت گارانتی برای هر محصول متفاوت است و می‌تواند از چند ماه تا چند سال به طول بیانجامد، مثلا ۶ ماه تا ۶ سال، یا محصول دارای گارانتی مادام العمر است.

 
انواع گارانتی
  • تعمیر و نگهداری: در این نوع گارانتی، سازنده یا فروشنده محصول تعهد دارد که در صورت وجود هرگونه عیب یا خرابی در محصول، هزینه تعمیر آن را بر عهده می‌گیرد.
  • تعویضی: در این نوع گارانتی ، سازنده یا فروشنده محصول در صورت عدم قابلیت تعمیر محصول، تعهد دارد که محصول را با یک محصول جدید تعویض کند.
  • اصلی: این نوع گارانتی توسط سازنده یا تولید کننده محصول ارائه می شود و شامل تعمیر، تعویض و یا بازپرداخت قیمت محصول در صورت عدم عملکرد صحیح محصول می‌شود.
  • فروشنده: در این نوع گارانتی، فروشنده محصول تعهد دارد که در صورت عدم عملکرد صحیح محصول، آن را تعمیر یا تعویض کند.
  • گسترده: این نوع گارانتی شامل تعمیر،تعویض  و یا بازپرداخت قیمت محصول در صورت وجود هرگونه مشکل یا خرابی در محصول است و بیشتر در مورد محصولات گران قیمت و پیچیده ارائه می شود.
  • اضافی: گارانتی اضافی  به عنوان یک گزینه اضافی ارائه می شود و معمولا شامل خدماتی مانند گارانتی تعویض سریع،گارانتی ضد آب یا گارانتی نوسان قیمت است.
  • گارانتی مادام العمر: این نوع گارانتی یعنی تا زمانی که محصول خریداری شده عمر دارد قابل گارانتی می باشد. هر وسیله ای که خریداری می شود یک طول عمری دارد و گارانتی مادام العمر به منظور طول عمر محصول است نه مشتری.
 
کارت گارانتی چیست؟
کارت گارانتی جهت ضمانت محصول یا وسیله خاصی تا مدتی معین صادر می‌شود که دارای سریال، تاریخ شروع و پایان است. 
 
بهترین جنس برای چاپ کارت گارانتی کدام است؟
کارت‌ های گارانتی یا ضمانت نامه معمولا چند ماه یا چند سال اعتبار دارند، بنابراین دارنده آن جهت استفاده از خدمات پس از فروش باید تا تاریخ اعتبار کارت آن را نزد خود نگه دارد. از آنجایی که ماندگاری کارت گارانتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بهتر است برای چاپ آن‌ها روی کارت‌ هایی مستحکم و با ماندگاری بالا انجام گیرد تا از مخدوش شدن یا از بین رفتن آن‌ها جلوگیری شود. مناسبترین جنس برای این منظور استفاده از کارت PVC است که بسیار مستحکم بوده و در برابر عواملی همچون آب، رطوبت، ضربه، سایش و شکستگی مقاوم است. کارت‌ های پی وی سی به دلیل خصوصیاتی که دارند بهترین گزینه برای چاپ کارت گارانتی بلند مدت هستند و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که کارت مورد نظر برای مدت زمان طولانی در اختیار مشتری قرار دارد. اگر برای چاپ کارت گارانتی از کارت خام پی وی سی استفاده شود، می‌توان این اطلاعات را در حافظه آن‌ها ذخیره کرد که باعث می‌شود تا جلوی اشتباهات و کلاه‌برداری آن گرفته شود و رصد مدت گارانتی راحت‌تر می‌شود. چاپ کارت گارانتی pvc ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی را به دنبال دارد و خیال مشتری را نیز نسبت به خراب شدن آن راحت می‌کند. همچنین می‌توان به راحتی کارت گارانتی پی وی سی را با استفاده از کارت خوان‌هابی مخصوص آن خواند و از مدت باقی مانده گارانتی مطلع شد.
 
کارت گارانتی پی وی سی چه ویژگی‌هایی دارد؟
در قسمت قبل در مورد چاپ گارانتی پی وی سی صحبت کردیم و کمی در مورد آن توضیح دادیم، اما در ادامه می‌خواهیم مزیت‌های این کارت‌ها را برای شما بازگو کنیم تا به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید.
 
  • ضد آب بودن
کارت گارانتی پی وی سی ضد آب است که همین مورد می‌تواند باعث شود تا کارت در اثر افتادن در آب آسیب نبیند و نیازی به تعویض نداشته باشد و دردسرهای مشتری و شما را به حد قابل توجهی کاهش دهد.
 
  • امنیت بالا
شما می‌توانید با چاپ گارانتی پی وی سی یک کارت گارانتی با امنیت بسیار بالا را به مشتری تحویل دهید که امکان هیچگونه دخالت در موارد موجود در آن وجود ندارد.
 
  • ظرفیت حافظه بسیار قوی
کارت‌های گارانتی پی وی سی از حافظه‌ای با ظرفیت بسیار بالا برخوردار هستند که به راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به کارت گارانتی مانند سریال و زمان شروع و پایان آن را بر روی این حافظه دخیره کنید و مجدودیتی در این زمینه نداشته باشید.
 
  • کیفیت چاپ بسیار خوب
دستگاه‌های چاپگر کارت پی وی سی دارای کیفیت بسیار مطلوبی می‌باشند که باعث چاپ با کیفیت کارت‌های گارانتی پی وی سی می‌گردد.
 
  • انعطاف بسیار بالا
کارت گارانتی پی وی سی دارای انعطاف بسیار خوبی است و به راحتی وبا فشارهای کوچک نمی‌شکند که مزیتی بسیار مهم به شمار می‌آید.
 
  • قابل بازیافت بودن
شما می‌توانید با بازیافت کارت گارانتی پی وی سی قدیمی، کارت‌های جدید محصولات خودتان را صادر کنید. بازیافت کردن کارت گارانتی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌گردد.


۰ ۰