نرم افزار CRM چيست و آيا براي كسب و كار من مناسب است؟

۳۴ بازديد

 

نرم افزار CRM (نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري) ابزاري است كه براي كمك به سازمان شما طراحي شده است تا با ارائه تصويري كامل از تمام تعاملات با مشتري، پيگيري فروش، سازماندهي و ايجاد روابط بهتر، به مشتريان خود تجربه اي منحصربفرد و يكپارچه ارائه دهد. اولويت بندي فرصت هاي خود و تسهيل همكاري بين تيم هاي مختلف.

 

CRM - استراتژي

اين ايده كه چگونه كسب و كارها به تعامل با مشتري و ايجاد روابط با آنها برخورد مي كنند، استراتژي CRM آنها را تشكيل مي دهد. اين شامل جمع آوري داده هاي مشتري و تجزيه و تحليل تاريخچه تعاملات مشتري براي ارائه خدمات بهتر و ايجاد روابط بهتر با مشتريان براي در نهايت فروش و درآمد است.

 

چرا به يك استراتژي CRM نياز داريد؟

بدون يك استراتژي مناسب CRM، اطلاعات مشتري شما در همه جا وجود دارد و پيگيري تمام نقاط تماس و تعاملاتي كه با مشتريان خاصي داشته ايد دشوار خواهد بود. اين منجر به چرخه فروش كشيده شده، با تجربه مشتري عمومي و پايين تر مي شود.

 

هنگامي كه يك استراتژي قوي CRM براي كسب و كار خود داريد، به شما اين امكان را مي دهد كه ارتباطات شخصي با مشتريان ايجاد كنيد، كه به نوبه خود به شما كمك مي كند نيازها و نيازهاي آنها را شناسايي كنيد و خدمات شخصي سازي شده را براي آنها ارائه دهيد.

 

ساختمان عالي

روابط مشتري

روابط عالي با مشتري مبتني بر تجربه ثابت و شخصي‌شده‌اي است كه سازمان شما ارائه مي‌كند، صرف نظر از اينكه مشتري در كجاي چرخه فروش شما قرار دارد. اين بدان معناست كه هر تيم در سازمان شما، از بازاريابي گرفته تا فروش و پشتيباني، بايد تجربه اي ثابت در تعامل با مشتري ارائه دهد.

 

هنگامي كه كسب و كار شما شروع به كار مي كند و تمام اطلاعات مشتريان خود را در صفحات گسترده مديريت مي كنيد، اين ممكن است قابل اجرا باشد، اما توصيه نمي شود. زمان صرف شده براي ورود داده ها مي تواند بهتر صرف جذب مشتريان و بستن معاملات شود. زماني كه كسب و كار خود را توسعه مي دهيد و پايگاه مشتريان خود را گسترش مي دهيد، اين به طور تصاعدي پيچيده تر مي شود. اينجاست كه نرم افزار CRM باشگاه مشتريان وارد عمل مي شود.

 

CRM-نرم افزار

منشاء سيستم هاي CRM مدرن را مي توان به اواخر دهه 80 و اوايل دهه 90 جستجو كرد كه شاهد توسعه سيستم هاي مديريت تماس (CMS) بوديم كه سپس به فناوري اتوماسيون نيروي فروش (SFA) تبديل شد. با رشد صنعت، فروشندگان تحت فشار قرار گرفتند تا مجموعه گسترده تري از خدمات را براي پوشش همه چيز از بازاريابي گرفته تا پيش فروش و پشتيباني ارائه دهند.

 

بهترين نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري كلابينگ براي حذف سيلوها در اطلاعات مشتري با جمع آوري آنها در يك مكان مركزي طراحي شده است تا نماي 360 درجه از تمام داده هاي مشتري شما ارائه دهد. جزئياتي مانند نام، ايميل، شماره تلفن و اولويت‌هاي ارتباطي مشتري، و همچنين سابقه تعامل و خريد را مي‌توان براي كمك به تيم‌هاي شما براي دسترسي به مشتريان به دلايل درست و از طريق كانال‌هاي مناسب در دسترس قرار داد.

توضیحاتی راجب نرم افزار دریم ویور

دریم ویور این امکان را به شما می‌دهد که بدون کدنویسی، یک وبسایت را ایجادکنید. این برنامه برای افراد مبتدی و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب بسیار مفید است. با این نرم‌افزار می‌توانید سایت‌های زیادی را ایجادکنید، اما این برنامه محدودیت‌هایی نیز دارد، برای اینکه بتوانید وبسایت ایده‌آلی طراحی کنید نیاز دارید که روی کدنویسی CSS , HTML مسلط باشید.

این برنامه برای افرادی که کدنویسی می‌کنند مزایای زیادی به همراه دارد. باعث برجسته‌شدن کد می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی کد را بخوانید و خطاهای احتمالی را بررسی کنید. از دیگر مزایای این برنامه برای کدنویسان می‌توان به وجود ابزار مدیریت فایل و اعتبارسنجی کد اشاره‌کرد.

همچنین، دریم‌ویور پلتفرمی بسیار موثر برای افرادی است که می‌خواهند سایت‌های ساده را راه‌اندازی کنند. تمپلت‌های موجود در این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا طرح‌های زیادی را در سایت خود به کار ببرید. در آخرین نسخه این برنامه، ویژگی Live view به شما امکان می‌دهد که ظاهر سایت خود را بصورت آنلاین مشاهده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.