چگونه با توليد كارت هاي تخفيف درآمد كسب كنيم

۳۴ بازديد

يك كسب و كار پولي بزرگ وجود دارد كه مي توان آن را بدون هيچ هزينه اي شروع كرد، با ريسك كم، كه شامل دادن كارت هاي ويژه است. اين كارت‌ها كارت‌هاي تخفيف هستند، كارت‌هايي به اندازه كيف پول كه به دارنده آن اجازه مي‌دهند در كسب‌وكارهاي شركت‌كننده تخفيف دريافت كنند. اين كسب و كارها براي درج آگهي روي كارت پول پرداخت مي كنند. آنها از افزايش قرار گرفتن در معرض و از به دست آوردن مشتريان جديدي كه براي تخفيف وارد مي شوند و به مشتريان بازگشتي تبديل مي شوند، سود مي برند. دارندگان كارت از تخفيف هايي كه مي توانند دريافت كنند بهره مند مي شوند.

و شما از تبليغات سودآوري كه مي فروشيد سود مي بريد!

مراحل استفاده از كارت تخفيف 

اين يك تجارت نسبتاً ساده براي توضيح است. در اينجا يك مرور كلي وجود دارد:

  1. كارت خود را طراحي كنيد (مي توانيد اين كار را با كمك يك نرم افزار رايگان ماشين تجاري انجام دهيد).
  2. هزينه هاي خود را محاسبه كنيد و قيمت تبليغات خود را تعيين كنيد.
  3. با مشاغلي كه مكرراً از تخفيف يا كوپن استفاده مي كنند (تبليغ كنندگان بالقوه) تماس بگيريد به صورت حضوري يا از طريق پست، با يك بسته اطلاعاتي.
  4. تبليغات (و پول!) را جمع آوري كنيد و با هم روي كارت هايي به اندازه كيف پول چاپ كنيد.
  5. كارت ها را بين مردم توزيع كنيد.

اين تمام چيزي است كه در آن وجود دارد. البته جزئيات بيشتري وجود دارد كه بايد بدانيد.

اگر در شهر شما كالجي وجود داشته باشد، يا تعداد زيادي از افرادي كه تعطيلات خود را در آنجا مي گذرانند يا به شهر نقل مكان مي كنند، اين تجارت به ويژه خوب كار مي كند، اما مي توان آن را در هر منطقه اي با موفقيت اداره كرد. بهترين بخش (علاوه بر پول) اين است كه مي توانيد اين تجارت را از روي ميز آشپزخانه خود راه اندازي كنيد! در اينجا دقيقاً همان كاري است كه بايد انجام دهيد تا در كسب و كار كارت تخفيف سود زيادي كسب كنيد.

انتخاب نام

ابتدا يك نام براي كارت خود در نظر بگيريد. نام جذابي كه داراي كلماتي مانند تخفيف، پس‌انداز، پول، دلار، بزرگ، رايگان يا ساير كلماتي است كه موجب صرفه‌جويي در دلار مي‌شود، در ذهن مردم مي‌ماند. اگر شما (يا يكي از دوستانتان) توانايي هنري داريد، يك لوگو با نام كارت خود يا تصويري كه ويژگي صرفه جويي در پول كارت را نشان مي دهد طراحي كنيد.

طراحي كارت تخفيف

بعد، طراحي كنيد كه كارت شما چگونه به نظر مي رسد. بايد به راحتي در كيف پول جا شود، بنابراين به اندازه كارت اعتباري پايبند باشيد. در قسمت جلو، لوگوي شما بايد به همراه حداكثر شش آگهي در سه ستون دو تايي ظاهر شود. پشت بايد حداكثر به بيست فضاي تبليغاتي، دوباره در سه ستون (7 در طرفين، 6 در وسط) تقسيم شود. اين ممكن است زياد به نظر برسد، اما آنها قابل خواندن خواهند بود. فراموش نكنيد كه نام، آدرس و تلفن كسب و كار خود را در جلو يا پشت، در پايين كارت قرار دهيد.

همچنين بايد پوستري را با لوگو و اطلاعات كارت كنار هم قرار دهيد. براي فهرستي از مكان‌هايي كه كارت را مي‌توان دريافت كرد، و براي فهرستي از مشاغل تبليغاتي فضا بگذاريد. توليد اين پوستر براي چاپگر شما ارزان خواهد بود و در صورت داشتن اين پوستر مي تواند در رايانه شما توليد شود و هزينه هاي شما را حتي بيشتر كاهش مي دهد. حالا هزينه هاي خود را محاسبه كنيد.

هزينه كارت تخفيف

هزينه اصلي براي شما چاپ كارت تخفيف خواهد بود، بنابراين براي قيمت با تعدادي از چاپگرها تماس بگيريد. شما يك كارت براق يك يا دو رنگ، با قيمت براي مقادير 1000 تا 10000 كارت مي خواهيد. دريابيد كه در چه مقاديري شكست هاي قيمتي قابل توجهي رخ مي دهد. اين مي تواند به تعيين دقيق تعداد كارت هايي كه مي خواهيد توليد و توزيع كنيد كمك كند. اين شماره هنگام تماس با تبليغ كنندگان شما مهم خواهد بود.

از اينكه كارت ها چقدر هزينه مي كنند نااميد نشويد! لازم نيست نگران صرف هزينه زيادي براي توليد كارت‌ها باشيد، زيرا بايد از تبليغ‌كنندگان بخواهيد كه حداقل نيمي از قيمت تبليغات خود را در زماني كه تصميم به تبليغ دارند بپردازند، و مابقي را هنگام توزيع كارت‌ها. برخي از كسب و كارها ترجيح مي دهند 100٪ پيش پرداخت كنند، كه بسيار خوب است! شما نبايد با مشاغلي برخورد كنيد كه هيچ هزينه اي از قبل پرداخت نمي كنند، مگر اينكه تمايلي به مقابله با سردردهاي مجموعه داشته باشيد.

توزيع كارت تخفيف

بايد به نحوه توزيع اين كارت ها فكر كنيد. اگر در شهر شما كالجي وجود دارد، در اينجا چند ايده وجود دارد. با بخش پذيرش در كالج تماس بگيريد، كارت تخفيف خود را توضيح دهيد و ببينيد آيا آنها در نظر دارند كارتي را در مواد آموزشي كه هر دانشجوي ورودي دريافت مي كند قرار دهند. همچنين، مكان‌هايي را پيدا كنيد كه مي‌توانيد پشته‌اي از كارت‌ها را براي دانش‌آموزان قرار دهيد. مكان هاي اصلي عبارتند از كافه ترياها و سالن هاي غذاخوري، اسنك بارها، كتابخانه ها و هر مكان ديگري كه دانش آموزان در آن جمع مي شوند. براي عموم مردم، نقاط توزيع عالي شبيه به نقاط كالج است.

رستوران‌ها، خواربارفروشي‌ها، تئاترها، ساختمان‌هاي آپارتماني، هر جايي كه گروه‌هاي زيادي از مردم هستند. فراموش نكنيد كه مي توانيد به هر تبليغ كننده، عرضه خوبي بدهيد تا به مشتريانش رايگان بدهيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد چند تماس تلفني خوب و متقاعدكننده است و توزيع شما به راحتي انجام مي شود. به شخصي كه با او صحبت مي كنيد استرس داشته باشيد كه در دسترس قرار دادن كارت ها در اختيار مشتريانش براي آنها تجارت خوبي خواهد بود، حتي اگر روي كارت تبليغ نكنند، زيرا مشتريان آنها از اين تخفيف ها قدرداني مي كنند و به تجارت نگاه مي كنند. به عنوان دوست آنها براي انجام اين كار.

اكنون كه قيمت هاي چاپ خود را داريد، تعيين كنيد كه چقدر مي توانيد براي تبليغات هزينه كنيد. هزينه هاي تلفن، تبليغات، رانندگي و هزينه پست شما را تخمين بزنيد.

آيا انجام اينكار اقتصادي است؟

همه اينها را با هم جمع كنيد و تصوري از هزينه هاي خود خواهيد داشت. حالا اين رقم را در پنج ضرب كنيد. اين رقم را بر تعداد كل تبليغ كنندگاني كه در كارت خود خواهيد داشت تقسيم كنيد. عددي كه در نهايت به دست مي آوريد ميانگين قيمتي است كه مي توانيد براي هر تبليغ دريافت كنيد. با توجه به تعداد كارت هايي كه توزيع مي كنيد، آيا اين معقول به نظر مي رسد؟ اگر چنين است، بايد نقطه شروع خوبي باشد.

شما بايد اقتصاد منطقه خود، وسعت منطقه خود و هر رقابتي كه ممكن است داشته باشيد را در نظر بگيريد، زيرا اين امر مي تواند بر آنچه ممكن است بتوانيد هزينه كنيد تأثير بگذارد. وقتي تصميم مي‌گيريد چقدر براي تبليغات هزينه كنيد، چند نكته را بايد در نظر داشته باشيد. تبليغات در جلوي كارت بايد قيمت بسيار بالاتري نسبت به پشت آن داشته باشند و در نتيجه بايد كمي بزرگتر باشند. در پشت، مي‌توانيد با استفاده از «تبليغات جعبه‌دار» دو نرخ تبليغات متفاوت تنظيم كنيد. يك آگهي با جعبه سياه در اطراف آن بيش از يك آگهي بدون آن مورد توجه قرار مي گيرد، بنابراين مي تواند كمي بالاتر باشد.

اكنون زمان تماس با تبليغ كنندگان بالقوه است. در اينجا ليست كوتاهي از انواع مشاغلي كه به احتمال زياد از خدمات شما استفاده مي كنند آورده شده است: رستوران ها، به ويژه موسسات فست فود و تنقلات + تئاتر + چاپگر + خشكشويي + تجارت تعويض روغن و قطعات خودرو * آژانس هاي مسافرتي + فروشگاه هاي پوشاك + سالن هاي مو + فروشگاه هاي لباس رسمي. اين يك ليست كامل نيست، اما بايد ايده اي از انواع كسب و كارهايي كه بايد با آنها تماس بگيريد به شما ارائه دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.